LETTLEST MEDIA AS

911743299AksjeselskapAKTIVOSLO
Omsetning (2024)
8.6 mill
Årsresultat
730k
Eiendeler
2.6 mill
Ansatte
6

Ofte stilte spørsmål

Hva er organisasjonsnummeret til LETTLEST MEDIA AS?
Organisasjonsnummeret til LETTLEST MEDIA AS er 911743299.
Hvor holder LETTLEST MEDIA AS til?
LETTLEST MEDIA AS holder til i Hausmanns gate 21, 0182 OSLO.
Hva er omsetningen til LETTLEST MEDIA AS?
LETTLEST MEDIA AS hadde en omsetning på 8.6 millioner NOK i 2024.
Når ble LETTLEST MEDIA AS stiftet?
LETTLEST MEDIA AS ble stiftet 1927.

Lignende bedrifter